2011. április 24., vasárnap

Pizza pizza pizaaaaaaaa!!!


Végre-valahára rászántam magam és bátorkodtam mozarella sajtot venni, így úgy döntöttem, hogy az én húsvéti vacsim pizza lesz.
Egyszer már próbáltam élesztőmentes pizzatésztát csinálni, de nem voltam elragadtatva tőle.
Ez fincsi!
Bevallom, nem bántam volna, ha dupla mennyiségű tésztám lett volna, mert kicsit túl vékony lett az én kis szegénykém, ezért megduplázom a receptet.

Hozzávalók:
6o gr barnarizs liszt
6o gr babliszt (mehet siman össz.12o gr bármilyen liszt)
só, bors
2 tojás
oregánó
mandulatej (vagy tej)

Szósz:
paradicsompüré
oregánó, kakukkfű, bazsalikom, majoranna
1 gerezd fokhagyma
(én kevertem még a szószba spenótos pesztót és olívabogyó pástétomot is)

Keverjük össze a lisztet és a fűszereket, majd adjuk hozzá a tojásokat. Ha jól összekevertük őket, adjunk hozzá annyi mandulatejet, hogy öntehető legyen, de azért ne híg. Kizsírozott pizzafomába öntsük és 2oo fokon süssük kb 15 percig. Vegyük ki, kenjük meg a szósszal, rakjuk rá mi szem-szájnak ingere és rakjuk vissza a sütőbe még 1o percre (vagy az én esetemben amíg megolvad a sajt, amit asszem egy kicsit túlzásba vittem :))).

A tészta meglepően jó, az állaga természetesen nem olyan, mint a lisztes, élesztős tesójáé, de azért finom és jól tartja a szószt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése