2011. május 8., vasárnap

Répatorta


Egy kicsit átvarázsoltam a hagyományos répatorta receptjét, így van új reggelim. Juhúúúúúúú!
Egyszerű és nagyszerű!

Hozzávalók:
2 tojás
0.75 deci növényi olaj
13o gr barnarizs lizst
65 gr hajdinaliszt
1 teáskanál sütőpor
1 teáskanál szódabikarbóna
65 gr xylit
15o gr reszelt répa
1oo gr apróra vágott dió

A tojásokat habverővel összekevertem az olajjal és a xylittel, hozzáadtam a liszteket, a sütőport és szódabikarnónát, a legvégén pedig belekevertem a répát és a diót. Kivajaztam egy 12.5x25cm-es cipóformát, egyenletesen elosztottam benne a masszát és 175 fokon 4o percig sütöttem. Érdemes kicsit korábban leellenőrizni fogpiszkálóval,hogy kisült-e már a kalácsom :), mert sütőtől függhet a sütési idő.

Többször is csináltam ezt a sütit, mert imádják a gyerekek, akikkel dolgozom. Kipróbáltam almával is, a répa helyett lereszeltem 2 nagy zöldalmát és azt raktam bele. Csúúúúcs!


2 megjegyzés:

  1. csókolom, répatorta van???:-)
    jámi

    VálaszTörlés
  2. hahahahahahahaaaa, nekem is ez a nyuszikàs vicc jut mindig az eszembe a rèpatortàròl :)))))
    ez a süti almàsan is mennyei, màr vagy 5x csinàltam az elmùlt 2 hèten, mert eleszik elôlem, hehehe

    VálaszTörlés