2012. június 3., vasárnap

Epres, túrós süti

megvallom, nem a világ legeslegjobb sütije, de azért finom és nagyon könnyű.

6 tojás
500 g túró
150 g darált dió
8 ek xilit
2 marék eper
zselatin

a tojások fehérjét külön felverem. a sütőt 175 fokra előmelegítem.
kikeverem a tojások sárgáját a cukorral, majd a túróval és belekeverem a diót is. végül óvatosan hozzáforgatom a tojások felvert habját. kikent tortaformába öntöm és be a sütőbe... 
sokáig sül, kb. 45 percet. le is kell közben takarni. amikor már szép színe van, akkor még messze nem jó belülről, szóval alufóliát tettem rá.
teljesen hagytam kihűlni, majd rávagdostam az epret és egy csomag zselatinnal rögzítettem.
kicsit nehéz vágni, mert szétesős fajta, de csak annyira, amennyire a képen is látszik...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése