2013. január 10., csütörtök

Esti leves 2 (Édesköménnyel)



Az édesköményt hasfájós gyerekek anyukái biztos ismerik. 
Jelentem ízélményt is okoz! Levesként szokásosan fokhagymával ízesítik, én is így tettem.
Egy felkockázott édesköményt, 3 közepest krumplit feltettem főni 3 gerezd fokhagymával és sóval. Amikor megfőtt és kihűlt, akkor botmixerrel pépesítettem, megfelelően higítottam és még egyszer felforraltam. Igazság szerint már előző este megfőztem, mert úgyis a konyhában álltam, így nem kellett várnom, hogy kihűljön.

Önmagában is isteni íze van, de lehet kísérletezni. Épp volt itthon egy puha avokádó, nálunk ez népszerű levesbetét. Finomította a leves ízét. 
Szórtam a tetejére őrölt koriandert, ettől még izgalmasabb lett. Végül reszeltünk rá füstölt parenyicát is (candida és tejdiéta nem!), attól meg teltebb lett az íze. Lényeg a lényeg, mindenhogyan finom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése