2013. január 27., vasárnap

Halas-spenótos puliszka



1 maradék mélyhűtött halat, 1 csomag spenótot 3 gerezd fokhagymával, sóval, borssal és egy kevés vízzel tettem fel főni. Nem gatyáztam a felengedésen, fedő alatt kis lángon megoldotta az idő. Ráhagytam, ugyanis nekem most nem volt túl sok főzésre...
Mikor már jó puha volt a hal, szóval gyakorlatilag péppé kevergettem, akkor szórtam bele egy csésze kukoricadarát és kétszer annyi vizet. Összefőztem. Kb ennyi.  Ízlés és diéta szerint egy kis parmezánt is lehet reszelni rá.
Én is látom, hogy elég ronda, de a látszat csal:-)

Miután kiporcióztam (minden nap viszünk magunkkal kaját), még maradt egy csészényi. Már akkor megszületett az ötlet, hogy estére ebből lesz a levesbetét.

Karfiol-brokkoli levest főztem. Felvertem egy tojást, ebbe kevertem bele a maradék puliszkát és annyi barnarizslisztet, hogy daragaluska állagú legyen. Az alig gyöngyöző levesbe kanalaztam, ettől lett tartalmas.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése