2014. július 20., vasárnap

Tökös galuska gluténmentesen


A neten találtam egy tökös galuska receptet. Csak reménykedni tudtam, hogy a tök majd összetartja...Felkockáztam és megfőztem egyet sós vízben. amikor kihűlt, pépesítettem, tettem hozzá két tojást, barnarizs lisztet és kukoricakeményítőt. Nagyon sok vizet tettem fel főni (ez is levés volt kicsit, mert azért ereszti a keményítőt, na...) Egy teáskanállal szaggattam bele a forrásban lévő vízbe, mégis szíp nagy nokedlik lettek :-) 
Szerintem azt nehéz eltalálni, hogy ne lobogjon a víz (mert akkor teljesen szétmegy), de ne is álljon, mert akkor nem jönnek fel... Végülis nem jött fel mind, de nagyon fincsi lett!

Cukkinit, paprikát chilit. paradicsomot, aszalt paradicsomot pirítottam, olívaolajon és amikor jól megsült, nyomtam rá pár fokhagymagerezdet és olívaolajjal meglocsoltam. Egy keverés és kész.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése